16 November 2011

RM100


RM100 ? heheh
Tetibe jeyp.. ><

Semua taw, semua pelajar dapat RM100 kat sekolah (except darjah6 ngan form5)..
Okey, RM100 tuh xpenting daa.. hikhik ^^v

Setelah lama cuti, datang balekk cam biase kat sekolah..
Saya memang tak boleh makan atau minum pada waktu pagi..
Kalau takk, saya akan sakit perut yang terokk ! =='
Pelikkan ?

Orang selalu cakap, makan pada waktu pagi penting untuk membekalkan tenaga..
Tapi tidakk bagi saya..
Walaupun sekadar nasi lemak, karipap atau makanan yang laen tetap tak boleh masuk..
(err,, sebenarnya boleh masuk, cuma nanti agakk mabukk!)

Tadi masuk pusat sumber, layan laa congkak ngan Si Maisarah..
Tetibe cikgu datang, hulurkan kuih. . . err,, kuih. . . (apetah, tak ingat! ==')
Saya nie jenis yang payah nak tolak pemberian orang..
Lagi2 orang tua.. Taknakk dorang kecewa or terasa or makan dalam or pape je lah ! :)

So, bile cikgu dah hulur tuh, nak tak nak, terpaksa laa telan gakk kan..
Bile da abes makan kuih uh, perghh. . . 
Daa mula dah sakit perut tuh datang !
Okey, kali nie lebih terukk dari sebelum nie !

Ajak Maisarah gi ladies jap..
Dalam perjalanan nakk gi tuh, boleh pulakk sorang cikgu tahan kat tengah2 panas..
Cikgu mintak tolong angkat barang apetah kat kelas berdekatan..

Saya dah terduduk kat tengah panas nieyh !
Makin lama, makin sakit !
Waktu tuh baru perasan, mata dah kabur.. Tak clear sangat nampak jalan..
'Ya Allah, kenapa pulak mata aku nie? Tak pernah2 aku sakit cmnie..'

Tugas tolong cikgu diserahkan kat kawan2 kelas yang laen..
Kebetulan dorang pun lalu kat situ..

Cepat2 tarik tangan Maisarah gi ladies sebab dah takk tahan betol sakit nieyh !
Dalam perjalanan, saya cuma mampu tunduk dan kadang2 terduduk kat depan kelas yang kami lalu..
Mata kabur, kepala berdenyut, tekak rasa mual, dan mungkin hampir pitam kalau saya tak kuat !

Namun, saya gagahkan diri, bangun semula terus menuju ke tandas..
Dalam tandas, terus terduduk pandang lantai..
Pejam mata, tenangkan diri, then mata terus okey.. *Alhamdulillah
Dalam tandas dah tak taw nak wat ape.. =='
Tekak yang loya, terus tak jadi nak keluarkan..

Basuh muka, dah sedia terus ajak Maisarah balekk pusat sumber..
Sebelum tuh singgah kat kantin jap beli mineral..

Pelik ! Tak pernah2 dapat sakit terok cam uh !
Serious, tak taw nak wat ape ! Cikgu kann sibuk ngan budak SPM..
Tapi, pape pun Alhamdulillah tak de pape lebih buruk berlaku..

Hanya pikir mati je tadi.. Sungguh ! =='

♥ L I K E tanda korang suka okeyy, babe ! ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 | nurazulkeflee.blogspot | All Righted Reserved