11 October 2011

Dinner Malam Lembayung Kasih, Semekar




Nah, sempat agyy wat muke comeyy sebelum naekk pentas ! ><

Pentas ? Ouh, ari tuh saya ada wat persembahan for Dinner Lembayung Kasih, Semekar :)

 Nah, atas pentas :)

 Practice sebentar :)

 Hilangkan gemuruh :)

 Krew yang terlibat :)

 Ambekk mood dulu :)


Tujuan post niyh bukann nakk bangga2 .. =='
Juz nakk mintakk maap kat sume krew yg trlibat wktu niyh ..

* Alvin (BOSS-vokal-guitar lektrix)
* Bob (pengurus)
* Azarul Rais (vokal-guitar akustik)
* Shahrul (guitar bass)
* Syafiq Iman (guitar lektrix)
* Hailani (drummer)
* Shiero (vokal)
* Erni (vokal)

Sorryy coz show malam tuh persembahan aku terokk :'(
Yess ! I admit, that my fault ! Sebab xdapat masokk keyy yg betul ..

Sejujurnya lagu yang Alvin pilih tokk aku tuh xsesuai dengan suara aku ..
Aku dah cakap awal2 dah, tukar lagu laen,, tapi Alvin nakk gakk lagu tuh kann ..

Takk payah nakk mara2 aku kat sekolah ..

"Dahlah datang lambat! Show hancorr!"

Ouh, thanx eh, !
Aku taw Kak Erni pon selalu korng cakap cmtuh...
Smpai dia nangis da brapa kali...

Mungkin bila korng ckp cmtuh kat aku, aku juz senyum n wat bodo kann ?
Memang... Memang luaran nampakk aku xkesahh...
Tapi hati aku korang taw ke ? Takk kann...
So, juz shut up ! =='

mood : sorryy, I'm not perfect !

p/s : Tolong hormat orang yang lebih tua dari korang ek, ! Ingat korang laki, bulee maki2 dax senior laa ??

♥ L I K E tanda korang suka okeyy, babe ! ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 | nurazulkeflee.blogspot | All Righted Reserved